ອອນລາຍມາແຮງ ແຊງໜ້າສື່ສິ່ງພິມ |
ໂຄສະນາເທິງສື່ໂຊຊຽວມີເດຍກາຍເປັນທີ່ນິຍົມຂອງນັກການຕະຫລາດ
ໂດຍໃນປີ 2019 ນີ້
ມີການເຕີບໂຕເພີ່ມຂຶ້ນເຖິງ 20% ແລະ
ຄິດເປັນ 13%
ຂອງການໃຊ້ຈ່າຍໃນສື່ທັງໝົດ
ຕາມລາຍງານຈາກ
Zenith
Media’s Advertising Expenditure Forecasts ເຜີຍວ່າງົບປະມານການໂຄສະນາເທິງສື່ໂຊຊຽວມີເດຍ
ບໍ່ວ່າຈະເປັນ Facebook,
Twitter ແລະ Instagram ມີການໃຊ້ຈ່າຍສູງກວ່າສື່ສິ່ງພິມ
ໂດຍເຕີບໂຕເຖິງ 20% ໃນປີ 2019 ໂດຍຄິດເປັນມູນຄ່າ 84,000 ລ້ານດອນລາສະຫາລັດ
ຂະນະທີ່ງົບໂຄສະນາເທິງໃນໜັງສື່ພິມ ແລະ ວາລະສານຕ່າງໆ ລຸດລົງ 6% ໂດຍຄິດເປັນມູນຄ່າ
69,000 ລ້ານສະຫະລັດ
Matt
James ປະທານ
Zenith
ກ່າວວ່າ
ໂຄສະນາຂອງສື່ໂຊຊຽວມີເດຍສ້າງໂອກາດໃຫ້ແບຣນມີການເຕີບໂຕຜ່ານເຄື່ອງມືຕ່າງໆ
ເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບໃຫ້ກັບແຄມເປນຊຶ່ງເປັນວັດຖຸປະສົງສຳຄັນຂອງທຸລະກິດ
ການໂຄສະນາເທິງສື່ໂຊຊຽວມີເດຍຈະເຮັດໃຫ້ເຈົ້າຂອງແບຣນສາມາດເຂົ້າເຖິງກຸ່ມຜູ້ບໍລິໂພກໄດ້ຕົງເປົ້າໝາຍ
ໂດຍໂຄສະນາໃນອິນເຕີເນັດຄິດເປັນ 52% ຂອງການໃຊ້ຈ່າຍທົ່ວໂລກ ເຕີບໂຕຈາກປີ 2018
ທີ່ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຄິດເປັນ 44%
ດ້ານ Henry
Daglish ຜູ້ກໍ່ຕັ້ງ
Bountiful
Cow ກ່າວວ່າ
ບໍ່ມີຫຍັງຕ້ອງປະຫລາດໃຈ
ເນື່ອງຈາກເຮົາເຫັນການປ່ຽນແປງທີ່ສື່ເກົ່າຈະພ່າຍແພ້ໃຫ້ກັບສື່ໃໝ່
ແຕ່ກໍບໍ່ຄວນປະມາດເພາະສື່ເກົ່າຫລາຍລາຍກໍຜັນຕົວເອງມາເປັນສື່ໃໝ່
ເພື່ອຄວາມຢູ່ລອດຂອງທຸລະກິດ
0 ความคิดเห็น