Facebook
ອາດຈະບໍ່ແມ່ນ Social Media ຍອດນິຍົມອັນດັບໜຶ່ງອີກຕໍ່ໄປ
ເມື່ອພົບວ່າຕອນນີ້ບັນດາຄົນລຸ້ນໃໝ່ຂອງສະຫະລັດອາເມລິກາຕ່າງກໍ່ກຳລັງເດີນໜ້າເຂົ້າສູ່ສື່ສັງຄົມອອນໄລນ໌ຕົວອື່ນໆ
ທີ່ມີໃຫ້ເລືອກກັນຢ່າງຫລວງຫລາຍ ເມື່ອກຸ່ມຜູ້ບໍລິໂພກຍ້າຍແພດຟອມລ໌
ທຸລະກິດເອງກໍ່ຕ້ອງຕາມເລື່ອງນີ້ໃຫ້ທັນ.
ຜົນຈາກການວິໄຈທີ່ລວບລວມໂດຍ
Active
Inc. ພົບວ່າການໃຊ້ເວລາເທິງ
Facebook
ລຸດນ້ອຍລົງໃນຊ່ວງ 2 ປີທີ່ຜ່ານມາ
ການສຶກສາລາຍງານວ່າຊາວອາເມລິກາເຄີຍໃຊ້ເວລາຫຼາຍເຖິງ 14 ຊົ່ວໂມງຕໍ່ເດືອນໃນການໃຊ້ງານ Facebook ໃນປີ
2017 ແຕ່ລາຍງານລ່າສຸດໃນປີ 2019 ພົບວ່າຄ່າສະເລ່ຍຂອງການໃຊ້ງານຫລຸດລົງໄປເຫລືອ 9
ຊົ່ວໂມງຕໍ່ເດືອນ ນັ້ນໝາຍເຖິງຈຳນວນການໃຊ້ງານທີ່ລຸດລົງໄປຫລາຍເຖິງ 26%
ນອກຈາກນີ້ການສຳລວດຍັງພົບວ່າຜູ້ໃຊ້
Social
Media ໃນສະຫະລັດ ປະຈຸບັນຢູ່ໃນເຄືອຂ່າຍSocial Media ທີ່ຕ່າງກັນປະມານ
5.8 ເຄືອຂ່າຍ ໂດຍຄາດການວ່າຈຳນວນເຄືອຂ່າຍ Social
Media ທີ່ນິຍົມໃຊ້ຈະຫລາຍເຖິງ
10 ຕົວໃນອີກ 4 ປີຂ້າງໜ້າ ໂດຍສະເພາະກຸ່ມຜູ້ໃຊ້ອາຍຸນ້ອຍທີ່ມີອາຍຸລະຫວ່າງ 12-34 ປີ
ກຳລັງມຸ້ງໜ້າເຂົ້າສູ່ Social
Media ອື່ນໆ
ເປັນຕົ້ນແມ່ນ TikTok, Snapchat ແລະ Instagram
ເຖິງວ່າ
Facebook
ເອງຈະຍັງຄົງໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຢ່າງຫລາຍໃນກຸ່ມທຸລະກິດຂະໜາດນ້ອຍ
ຄອງໃຈດ້ວຍວິທີການຄົ້ນຫາທີ່ງ່າຍ ແລະ ມີປະລິມານຜູ້ໃຊ້ງານຈຳນວນຫລາຍ
ເມື່ອສະຖານະການປຽ່ນຫຍັງກໍ່ບໍ່ແນ່ນອນເພາະຈາກຕົວເລກຂອງການໃຊ້ງານທີ່ລຸດລົງ
ອາດຈະກຳລັງບອກໄດ້ວ່າຕອນນີ້ມີຄູ່ແຂ່ງໜ້າໃໝ່ເຊັ່ນ: TikTok, Snapchat ແລະ Instagram ເຊີ່ງ Social Media ເຫລົ່ານີ້ກໍ່ໄດ້ເຜີ່ຍແຜ່ໃຫ້ກຸ່ມຄົນໃຊ້ງານອອກໄປແລ້ວ.
Credit Link
0 ความคิดเห็น